Contoh Surat Persetujuan Menjalani Kajian Kes - Bonda

Sunday 22 April 2018

Contoh Surat Persetujuan Menjalani Kajian Kes



Assalamualaikum, 

Bonda kongsikan contoh 
SURAT PERSETUUAN MENJALANI KAJIAN KES. 






Tuan/Puan,


SURAT PERSETUJUAN UNTUK MENJALANI KAJIAN KES KE ATAS ANAK TUAN/PUAN


Saya, ______________________________ kepada ibubapa/ penjaga _____________________ bersetuju untuk menjalani kajian yang dikendalikan oleh Bondakids (XXX 11000X), pelajar tahun akhir Fakulti Pendidikan, Universiti Malaya. Kajian ini bertujuan untuk mengetahui perkembang anak-anak dalam secara holistic termasuk kognitif, sosial, emosi, fizikal dan bahasa bagi menyelesaikan tugasan dalam PXEK 419X – (NAMA SUBJEK) bagi semester khas, sesi 201X/201X.
Dengan ini, saya bersetuju bahawa:


1.      Sesi temubual akan dirakamuntuk memudahkan proses transkripsi;
2.      Pemerhatian serta rakaman video untuk membuat rekod dan membuat tinjauan;
3.      Segala maklumat adalah rahsia daripada pengetahuan kecuali mendapat kebenaran untuk hebahan;
4.      Saya berhak untuk mendapatkan maklumat mengenai kajian apabila lengkap kelak;
5.      Saya berhak untuk menarik diripada bila-bila masa dan
6.      Saya berhak mendapatkan penerangan lanjut mengenai maklumat berkaitan kajian ini dengan menghubungi (Pensyarah).



Yang Benar,

__________Bondakids______________
(                                                               )

No comments:

Post a Comment